hans de Zwart,

i hope you are doing well and that the football team is going to win. please don't get too angry, you better put your energie in helping them, showing them how to play better.

take care, coach

==

每次看到都很窩心。不過每次也都只有輸球時才會想到他。XD

HANS是07年暑假人生低潮時又遭逢義大利U21低潮,在荷蘭時遇到的一起散步一小段路的人生導師XD
那時跟他聊了一些我對義大利的抱怨,當時的他給我一些開導,而這是他回給我的信。

好吧,HANS,if you are reading, ja, I'am here. It's me, Erica.
I am sorry that I didn't reply 3 years ago. But I often read your letter, espescially as my team lost their matches again. :p

不回信是因為,回國時間點正好碰上泰北/西藏動亂,我一點也不想討論泰北/西藏獨立問題..
這位HANS偏恰巧是民胞物與的荷蘭人。

或許我可以在臉書找到他XD

==

親愛的義大利球迷們,你們也許也會需要這些話。


arrow
arrow
    全站熱搜

    hoshimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()